Název: Marketingová strategie firmy Hyundai
Překlad názvu: Marketing Strategy of Hyundai
Autoři: Jíchová, Kristýna ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Bobák, Andrej (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: automobilový průmysl; komerční komunikace; marketingová strategie; mediální plánování; Automotive industry; Commercial communication; Marketing strategy; Media planning

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35634

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162333


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet