Název: Uvedení nové značky na trh a aplikace marketingového plánu
Překlad názvu: The launch of a new brand to the market and application of marketing plan
Autoři: Hojgr, Pavel ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Cetlova, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Komunikační mix; Marketingový mix; Marketingový plán; Positioning; Značka; Brand; Communication mix; Marketing mix; Marketing plan; Positioning

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35999

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162698


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet