Název: Guerilla marketing a jeho využitie v komerčných komunikáciach
Překlad názvu: Guerilla marketing and its use in commercial communications
Autoři: Koišová, Stanislava ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: ambient marketing; ambush marketing; astroturfing; buzz marketing; guerilla marketing; komerční komunikace; mosquito; virálny marketing; ambient marketing; ambush marketing; astroturfing; buzz marketing; commercial communication; guerilla marketing; mosquito; viral marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36080

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162779


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet