Název: Použití insightů (vhledů) v komerční komunikaci cílené na ženy
Překlad názvu: Application of insights in commercial communication targeted at women
Autoři: Dúbravská, Pavla ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Zadražilová, Dana (oponent) ; Přikrylová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: insight; komerční komunikace; porozumění; reklama; spotřebitelský výzkum; stereotypizace; značka; ženy; advertising; brand; commercial communication; consumer research; insight; stereotyping; understanding; women

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36159

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162857


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet