Název: Analýza reklamního trhu automobilových značek
Překlad názvu: Analysis of the Advertising Market Automotive Brands
Autoři: Rešlová, Pavlína ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: automobilový průmysl; prodejnost automobilů; televizní reklama; automobile sales; automotive industry; TV advertising

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/37344

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-163999


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet