Název: Vliv médií na chování a prožívání jednotlivců i skupiny v době hospodářské krize
Překlad názvu: Media influence on people's life and behaior in the period of financial crisis.
Autoři: Pikman, Oxana ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dav; manipulace; média; propaganda; reklama; zprávy; advertisement; crowd; manipulation; media; news; propaganda

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20578

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16548


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet