Název: Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Akordeon Servis na vybraných zahraničních trzích
Překlad názvu: The proposal for an international marketing strategy of the company Akordeon Servis in the selected foreign markets
Autoři: Koutná, Stanislava ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Akordeony; Marketingová strategie; Marketingový plán; Porter analýza; SWOT analýza; Business Plan; Marketing Stategy; Porter Analysis; Production of accordions; SWOT Analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20612

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16582


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet