Název: Zavedení programu na podporu prodeje automobilů ve společnosti Opel
Překlad názvu: Implementation of the cars sales supporting programme in Opel company
Autoři: Kočí, Pavel ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Doležal, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Automobilový trh; Importér; Opel Partner; Prodejní kanál; Program; Automotive market; Importer; Opel Partner; Programme; Sales channel

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39261

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-166033


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet