Název: Právní a etické limity při využívání buzz a ambush marketingu
Autoři: Zbranek, Lukáš
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Klíčová slova: ambush marketing; buzz marketing; guerilla marketing

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: http://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=52669

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-167161


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2014-01-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet