Název: Řízení značky
Překlad názvu: Brand management
Autoři: Čeřovský, Michal ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand manažer; hodnota značky; identita značky; maloobchodní značka; marketingové nástroje; nástroje řízení značky; ochrana značky; ochranná známka; strategie řízení značky; značka; řízení značky; brand; brand equity; brand identity; brand management; brand manager; brand protection; marketing mix; retail brand; strategic brand management; trade mark

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20851

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16821


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet