Název:
Vliv podlinkových aktivit na vývoj značky Rexona na českém trhu.
Překlad názvu:
Impact of BTL activities to Rexona brand on the Czech market
Autoři:
Nosková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Sedláková, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce zkoumá vliv podlinkových aktivit, především podpory prodeje, na vývoj značky. Teoretická část popisuje základ nezbytný pro správné uchopení té aplikační části. Zabývá se komerčními komunikacemi, podporou prodeje, spotřebitelskými soutěžemi a teorií značky. Protože v rámci praktické části je prováděno dotazníkové šetření, jedna z kapitol se věnuje marketingovému výzkumu. V praktické části je představena společnost Unilever ČR a úloha oddělení Customer marketingu v rámci marketingové struktury. Je zde představena značka Rexona, její portfolio a projekty, které byly realizovány v roce 2008. Předmětem dalších kapitol je charakteristika trhu deodorantů a specifika jednotlivých distribučních kanálů. Následuje analýza a zhodnocení podpory prodeje značky Rexona a jejich hlavních konkurentů. Dále jsou interpretovány výsledky vlastního dotazníkovému šetření, které je zaměřeno na spotřební a nákupní zvyklosti osob používající deodoranty. Díky poznatkům z analýz a dotazníkového šetření jsou v závěru formulována doporučení pro podporu prodeje značky Rexona.The thesis describes the influence of BTL activities (especially sales promotion) to the brand development. The theoretical part covers the background which is necessary for the practical part. It focuses on the commercial communications, sales promotion, consumer competitions and brand. Because in the practical part the questionnaire is made marketing research is also mentioned. The practical part introduces Unilever CR and the role of Customer Marketing department in marketing structure. The following part introduces Rexona brand, its portfolio and also the projects which were implemented in 2008. Then the market of deodorants and distribution channels are characterized. Sales promotion of Rexona and its competitors are analyzed. Then the results of survey, which focuses on consumption and shoping habits, are interpreted. Finally the recommendations for sales promotion are formulated.
Klíčová slova:
podlinkové aktivity; podpora prodeje; značka; brand; BTL activities; sales promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21111