Název: Vliv podlinkových aktivit na vývoj značky Rexona na českém trhu.
Překlad názvu: Impact of BTL activities to Rexona brand on the Czech market
Autoři: Nosková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Sedláková, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: podlinkové aktivity; podpora prodeje; značka; brand; BTL activities; sales promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21111

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17081


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet