Název:
Marketingový mix ve vybrané firmě
Překlad názvu:
Marketing mix in a selected company
Autoři:
HONSOVÁ, Eva Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je analýza stávajícího marketingového mixu u vybrané firmy. Na základě zhodnocení provedené analýzy byly firmě podány návrhy na změny u vybraného marketingového nástroje. Podkladem pro tvorbu praktické části je literární rešerše, jejímž obsahem jsou teoretické poznatky z oblasti marketingu, zejména marketingového mixu. Marketingový mix zahrnuje čtyři marketingové nástroje (Produkt, Cena, Distribuce, Propagace), které celkově označujeme jako 4P.The aim of this work is to analyse marketing mix in the selected company. Based on the analysis there was created a plan of how to improve the current marketing mix. The theoretical part of my paper contains general theoretical background of marketing and especially the marketing mix. The marketing mix includes four marketing tools (Product, Price, Place, Promotion), which are generally referred to as 4P.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketing; marketingový mix; místo; produkt; čtyři marketingové nástroje; four marketing tools; marketing; marketing mix; place; price; product; promotion Citace: HONSOVÁ, Eva. Marketingový mix ve vybrané firmě. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/32412