Název: Učení mučení, nebo škola hrou? Srovnání obliby školy a matematiky pohledem mezinárodních šetření
Překlad názvu: Learning by torture or learning by play? A comparison of satisfaction with school and mathematics from the perspective of international testing programs
Autoři: Federičová, Miroslava ; Münich, Daniel
Typ dokumentu: Výzkumné zprávy
Rok: 2014
Jazyk: cze
Edice: Krátká studie IDEA, svazek: 5/2014
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: learning; mathematics; popularity of school
Číslo projektu: GBP402/12/G130 (CEP)
Poskytovatel projektu: GA ČR

Instituce: Národohospodářský ústav AV ČR (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dokument je dostupný na externích webových stránkách.
Externí umístění souboru: http://idea.cerge-ei.cz/files/IDEA_Studie_5_2014.pdf
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0235771

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-174981


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Věda a výzkum > AV ČR > Národohospodářský ústav
Zprávy > Výzkumné zprávy
 Záznam vytvořen dne 2014-09-11, naposledy upraven 2023-12-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet