Název: Využití regionálního marketingu v rozvoji vybraného regionu, obce
Překlad názvu: Implementation of regional marketing in development of selected region, municipality
Autoři: GORYLOVÁ, Jana
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: diferenciace; regionální marketing; segment; značka města; brand of city; differentiation; marketing of regions; segment
Citace: GORYLOVÁ, Jana. Využití regionálního marketingu v rozvoji vybraného regionu, obce. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/33072

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-175774


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2014-10-23, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet