Název: Social Networking and the Potential Challenges for Marketing
Překlad názvu: Social Networking and the Potential Challenges for Marketing
Autoři: Zupanoska, Biljana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: marketing sociálních médií; marketingové kampaně v sociálních médiích; sociální media; sociální sítě; tradiční média; social media; social media marketing campaign; social media marketing policy; social networking; traditional media

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22047

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-18017


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet