Název:
Nové přístupy a trendy v marketingu
Překlad názvu:
New marketing aproaches with focus on changing view of traditional marketin.
Autoři:
Jirsa, Prokop ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zaměřije převážně na nové přístupy na internetu s ohledem na velmi dynamický vývoj sociálních sítí a chování lidí na internetu v posledním desetiletí obecněThis work is focused on finding new marketing aproaches on new dynamically evolving medium - internet
Klíčová slova:
Facebook; Marketing; Nové přístupy; Ethics; Facebook; New aproaches
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22752