Název: Jak učitelé ZŠ vnímají děti se SPU
Překlad názvu: How teachers in primary schools perceive children with specific learning disorders
Autoři: NOVOTOVÁ, Kristýna
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: role pedagogů; Specifické poruchy učení; studenti; učitelé; žáci se SPU; pupils with SLD; Specific learning disabilities; students; teachers; the role of teachers
Citace: NOVOTOVÁ, Kristýna. Jak učitelé ZŠ vnímají děti se SPU. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/36741

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-187710


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-06-04, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet