Název:
Audit webových stránek internetového obchodu
Překlad názvu:
Audit of internet shop websites
Autoři:
Heideker, Petr ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Drašnar, Jaromír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce popisuje základní postupy a pravidla, které by měl dodržovat každý úspěšný internetový obchod. Cílem práce je sepsat a shromáždit všechna tato důležitá kritéria. Podle těchto kritérií je dále v této práci analyzován konkrétní internetový obchod a jeho konkurenti na trhu a z provedených analýz jsou vyvozeny patřičné závěry. Dále jsou v této práci popsány důležité metody propagace webových stránek a také základy webové analytiky pro internetové obchody. Závěrečná část této práce je věnována konkrétním návrhům na zlepšení internetového obchodu, které by měly mít za přínos příchod nových zákazníků a tím pádem i zvýšení zisků obchodu.This bachelor work describes basic guidelines and rules, which should be followed by every successful internet shop. The aim of the work is to gather and record all the important criteria. According to the criteria is analysed specific internet shop and it's competitors on the market. The data are analyzed and according to that the appropriate conclusions are drawn. This work also describes important methods of advertising web pages and basics of web analytics for internet shops. The final part of the work is dedicated to suggestions on internet shop enhancement. These should bring new customers hand in hand with increasing shop's profit.
Klíčová slova:
Audit webových stránek; Internetový obchod; Propagace webových stránek; Webová analytika; Audit of websites; Internet shop; Website advertising; Website analytics
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23005