Název: Analýza trhu a návrh marketingových opatření pro salon Paradis
Překlad názvu: Market Analysis and Design of Marketing Measures for Salon Paradis
Autoři: Altmannová, Tereza ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; marketingové prostředí; marketingový mix; marketingový výzkum; neinvazivní liposukce; spokojenost zákazníka; communication mix; customer satisfaction; marketing mix; marketing research; marketing surroundings; non - invasive liposuction

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43349

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-191523


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet