Název: Vliv marketingových výdajů na výsledky vybraného internetového obchodu
Překlad názvu: Marketing costs influence on a particular group-buying website
Autoři: Flídrová, Barbora ; Kloudová, Dana (vedoucí práce) ; Rod, Aleš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ekonometrická analýza; marketingové náklady; reklama; advertising; econometric analysis; marketing costs

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43462

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-191639


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet