Název:
Marketingové řízení obchodních firem, budování efektivních kooperací s využitím konceptu Category managementu
Překlad názvu:
Marketing Management of Business Firms, Building Effective Collaborations Using the Concept of Category Management
Autoři:
Čapek, Michal ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent) ; Lieskovská, Vanda (oponent) ; Rozmahel, Petr (oponent) Typ dokumentu: Disertační práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Disertační práce prezentuje teoretické přístupy ke category managementu, včetně definice jeho základního osmistupňového procesu. Implementace category managementu je uvedena na příkladech firmy Coca-Cola, které dokládají funkčnost navržené metodiky a cílů z úvodu této práce.Dissertation presents theoretical approaches to category management including the definition of its 8-step process. The implementation of category management is shown on examples of the Coca-Cola company, which support functionality of suggested methodology and objectives from the beginning of this dissertation.
Klíčová slova:
category management; management řízení kategorií - Coca-Cola - nealkoholické nápoje; merchandising; plánogramy; space management; category management; category management - Coca-Cola - non-alcoholic beverages; merchandising; planograms; space management
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43808