Název: Marketingové řízení obchodních firem, budování efektivních kooperací s využitím konceptu Category managementu
Překlad názvu: Marketing Management of Business Firms, Building Effective Collaborations Using the Concept of Category Management
Autoři: Čapek, Michal ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent) ; Lieskovská, Vanda (oponent) ; Rozmahel, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: category management; management řízení kategorií - Coca-Cola - nealkoholické nápoje; merchandising; plánogramy; space management; category management; category management - Coca-Cola - non-alcoholic beverages; merchandising; planograms; space management

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43808

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-191813


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet