Název: Vplyv reklamných stratégií firiem na tržnú konkurenciu.
Překlad názvu: The impact of the companies'advertising strategies on the competition
Autoři: Miňová, Lýdia ; Zemplinerová, Alena (vedoucí práce) ; Šlajs, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: bariéry vstupu; konkurence; reklama; škola konkurence; škola tržní síly; advertising; barriers to entry; competition; informative view; persuasive view

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39860

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-191891


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet