Název: Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Překlad názvu: Use of corporate philanthropy to strengthen the brand value
Autoři: Nováková, Veronika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vyhnánková, Klára (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CSR; firemní filantropie; hodnota značky; LBG; nefinanční report; společenská odpovědnost; brand value; corporate philanthropy; CSR; LBG; non-financial report; social responsibility

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44252

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192437


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet