Název: Marketingová komunikace na trhu osobních automobilů
Překlad názvu: Marketing communications in automotive industry
Autoři: Titl, Marek ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: automobily; obsahová analýza; tisková reklama; časopisy; cars; content analysis; magazines; print advertising

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44323

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192457


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet