Název: Nation Branding of Developing Countries
Překlad názvu: Nation branding rozvojových zemí
Autoři: Sendrea, Veronica ; Pavlík, Petr (vedoucí práce) ; De Castro, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: nation branding; národní značka; podpora cestovního ruchu; podpora exportu; podpora PZI; rozvojové země; Thajsko; Uruguay; developing countries; export promotion; FDI promotion; nation brand; nation branding; Thailand; tourism promotion; Uruguay

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44383

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192473


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet