Název: Využití přímého marketingu v ČSOB, a.s.
Překlad názvu: Use of direct marketing in ČSOB, a.s.
Autoři: Mašková, Kateřina ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Kutílková, Monika (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: finanční návratnost; profitabilita; přímé kanály; přímý marketing; vyhodnocování; direct channels; direct marketing; evaluation; financial return; profitability

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44546

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192547


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet