Název: Možnosti optimalizace životního cyklu zákazníka e-shopu
Překlad názvu: Methods of customer lifecycle optimisation
Autoři: Hlaváčová, Linda ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Chytilová, Marie (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CLV; e-mailing; e-shop; online marketing; personalizace; RFM; segmentace zákazníků; zákaznická zkušenost; životní cyklus zákazníka; CLV; customer experience; customer lifecycle; customer-segmentation; e-mailing; e-shop; online marketing; personalisation; RFM

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44982

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193163


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet