Název: Factors Influencing Impulse Buying in Retail Stores
Překlad názvu: Factors Influencing Impulse Buying in Retail Stores
Autoři: Giorgadze, Nino ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: hypermarket; Impulzivní nakupování; maloobchod; prezentace produktu; propagační značení; prostředí obchodu; smyslové prvky; společenská atmosféra; hypermarket; Impulse buying; product display; promotional signage; retail; sensory elements; social atmospherics; store environment

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45985

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193315


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet