Název: Guerilla marketing a jeho právní a reklamní aspekty
Překlad názvu: Guerilla marketing and its legal and advertising aspects
Autoři: Nosková, Zuzana ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: generální klauzule; guerilla marketing; komunikační agentura; nekalá soutěž; občanský zákoník; Civil Code; Communication Agency; general clause; guerilla marketing; unfair competition

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45706

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193456


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet