Název: Telemarketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Překlad názvu: Telemarketing as an Effective Tool of Marketing Communication
Autoři: Juránek, Patrik ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: databáze; odměňování telefonních operátorů; přímý marketing; telemarketing; customer database; direct marketing; rewarding of telemarketers; telemarketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45634

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193630


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet