Název: Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v České republice
Překlad názvu: Analysis of the Coca-Cola Company´s position on non-alcoholic beverages market in the Czech Republic
Autoři: Hankeová, Lucie ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; Coca-Cola; FMCG; limonády; maloobchodní audit; Nielsen; trh nealkoholických nápojů; analysis; Coca-Cola; FMCG; Nielsen; non-alcoholic beverages; retail audit; soft drinks

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44943

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193743


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet