Název: Analýza využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace značky
Překlad názvu: Analysis of use of social media as a marketing communication tool
Autoři: Hamaďáková, Markéta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Toman, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; Instagram; Luxusní značka; Online marketingová komunikace; Pinterest; Sociální sítě; Twitter; Youtube; Facebook; Instagram; Luxury brand; Online marketing communication; Pinterest; Social networks; Twitter; Youtube

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/47923

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194080


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet