Název: Consumer responsiveness to price reductions of FMCG products
Překlad názvu: Schopnost spotřebitelů reagovat na cenové slevy rychloobrátkového zboží
Autoři: Brabencova, Eliska ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Cenové slevy; Chování spotřebitelů; Rychloobrátkové zboží; Vlasová kosmetika; Česká republika; Consumer behaviour; Czech Republic; FMCG; Hair care; Price discounts

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48059

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194257


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet