Název: Analýza a tvorba vizuální podnikové identity pomocí moderních metod a aplikací
Překlad názvu: Analysis and developement of visual corporate identity using modern methods and applications
Autoři: Hniličková, Klára ; Zumr, Jiří (vedoucí práce) ; Khabirova, Maja (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Adobe Systems; Grafika; Marketing; Podniková identita; Podnikový design; Adobe Systems; Corporate design; Corporate identity; Graphics; Marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45694

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195421


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet