Název:
Marketingová situační analýza vybrané společnosti
Překlad názvu:
Marketing Situational Analysis of a chosen Company
Autoři:
Genova, Jelena ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem této bakalářské práce je provedení marketingové situační analýzy ve společnosti zabývající se převážně výrobou sedacího a stolového nábytku. Výsledkem práce jsou doporučení pro zlepšení současné situace. Teoretická část v úvodu vymezuje základní pojmy. Následovně popisuje analýzu marketingového prostředí, analýzu marketingového mixu a SWOT analýzu. Praktická část zpočátku charakterizuje společnost Vladimír Rendl -- truhlářství s.r.o. a dále, na základě teorie, se analýzy marketingového prostředí i marketingové mixu aplikují na společnost. Závěrečná SWOT analýza pomohla k navržení doporučení plynoucích ze získaných informací.The subject of this bachelor thesis is to implement the marketing situation analysis in the company principally engaged in the production of seating and table furniture. The result of this work are recommendations for improving the current situation. The theoretical part of the introduction defines basic terms. Follows describes the analysis of the marketing environment, marketing mix analysis and SWOT analysis. The practical part will characterize company Vladimír Rendl -- Joinery. After, on the basis of theory, analysis of marketing environment and marketing mix will be applied to the company. Final SWOT analysis helped to devise recommendations arising from the information.
Klíčová slova:
Marketingová situační analýza; Marketingové prostředí; Marketingový mix; SWOT analýza; Marketing environment; Marketing mix; Marketing situation analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45457