Název: Marketingový význam body image
Překlad názvu: Marketing importance of body image
Autoři: Hejtmánek, David ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: body image; ideál krásy; MML-TGI; segmentace; beauty ideal; body image; MML-TGI; segmentation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41495

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197826


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet