Název: Marketing módnych značiek so zameraním na značku Zara
Překlad názvu: Marketing fashion brands with a focus on ZARA
Autoři: Droščáková, Jana ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Mráz, Otakar (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: fast fashion; hloubkový rozhovor; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; móda; módní značka; oděvní značka; reklama; vizuální merchandising; výzkumní komunita; Zara; advertising; clothing brand; fashion; fashion brand; fast fashion; in-depth interview; market research communities; marketing; marketing communication; marketing mix; visual merchandising; Zara

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41157

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198056


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet