Název: The Risk of Vampire Effect in Advertising
Překlad názvu: The Risk of Vampire Effect in Advertising
Autoři: Kuvita, Tetyana ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: reklama; speciální poutavé zařízení; vampire efekt; advertising; attention-getting device; celebrity endorsement; Vampire effect

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42780

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198231


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet