Název: Analýza výkonnosti pracovníků na Service Desk
Překlad názvu: Analysis of employees on the Service Desk
Autoři: Matějeková, Táňa ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Marek, Bohumil (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnocení; hodnocení výkonnosti; ITIL; metody; odměňování výkonnosti; Service Desk; výkonnost; evaluation; evaluation of the performance; ITIL; methods; performance; rewarding performance; Service Desk

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41303

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198629


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet