Název: Digital Marketing and Social Media in a Crowd Funding Campaign
Překlad názvu: Digitalni marketing a social media v "crowd-funding" kampani.
Autoři: Malec, Etienne ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Crowd-financování; dav; dav-sourcing; digitální marketing; obsah marketing; sociální média; content marketing; crowd-funder; Crowd-funding; crowd-sourcing; digital marketing; social media

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42076

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198797


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet