Název: Online marketingová strategie vybrané společnosti ve finančních službách
Překlad názvu: Online marketing strategy of selected company in financial services
Autoři: Stankovský, Jakub ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Inbound marketing; internetový marketing; online marketing; PPC; SEO; Social media marketing; strategie; Inbound marketing; online marketing; PPC; SEO; social media marketing; strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40196

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198823


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet