Název: Produktová fotografie jako marketingový nástroj
Překlad názvu: Product photography as a marketing tool
Autoři: Hromasová, Vladěna ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Čermák, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cílová skupina; fotografie; komunikace; komunikační proces; marketing; produkt; produktová fotografie; psychologie reklamy; reklama; vnímání barev; advertisement; color perception; communication; communication process; marketing; photography; product; product photography; psychology of advertising; target group

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41313

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198939


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet