Název: Market Entry Strategy for a Start-Up Company to Germany
Překlad názvu: Strategie vstupu na německý trh pro start-up firmu
Autoři: Holubová, Michaela ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: analýza trhu; analýza zákazníka; e-commerce; start-up; strategie vstupu; Customer Analysis; E-commerce; Entry Strategy; Market Analysis; Start-up

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39644

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199029


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet