Název: Zvýšení kvality služeb společnosti PFP s.r.o. za pomoci vlastního callcentra
Překlad názvu: Improving the quality of service provided by PFP s.r.o. with help of its own call centre
Autoři: Jílková, Markéta ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Janatová, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Callcentrum; efektivita; kvalita; operátor; pojištění; služba; Call centre; efficiency; insurance; operator; quality; service

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39685

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199557


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet