Název: Marketingová strategie nově zaváděné značky na českém trhu
Překlad názvu: Marketing strategy of a newly launched brand on the Czech market
Autoři: Žabková, Romana ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Vaněk, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingová strategie; marketingový mix; marketingový výzkum; produktový management; trh dekorativní kosmetiky; market of decorative cosmetics; market research; marketing mix; marketing strategy; product management

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39758

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199918


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet