Název:
Marketingová strategie nově zaváděné značky na českém trhu
Překlad názvu:
Marketing strategy of a newly launched brand on the Czech market
Autoři:
Žabková, Romana ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Vaněk, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce pojednává o uvedení nové značky dekorativní kosmetiky na český trh. Cílem je zaznamenat a kriticky zhodnotit tento proces a marketingový mix značky jako takový. Důraz je kladen především na přínos aktivit realizovaných v rámci komunikačního mixu. K hodnocení jsou využívány metody výzkumu trhu (analýza prodejních dat, aktivit konkurence), které přinášejí informace o prodejích, podílech na trhu, konkurenci, dále pak metody výzkumu zákazníka (dotazníkové šetření, diskusní skupiny, pozorování), které nás informují o názorech, postojích a preferencích. Na základě zjištěných skutečností je pak vytvořen soubor doporučení k marketingovému mixu značky, který má pomoci k zajištění její dlouhodobé stability a rozvoje.The topic of the thesis is launching a new brand of decorative cosmetics on the Czech market. The goal is to summarize and critically evaluate the whole process and the marketing mix of the brand. The focus will be mainly on the activities realized as a part of the communication mix. The evaluating methods will be market research (sell out and competitors' activities analysis) that provides us with the information about sales, market shares and competitors. The other method will be consumer research (questionnaire, focus groups, observing) that informs us about opinions, attitudes and preferences of the consumers. Based on these findings there is a list of recommendations concerning marketing mix, which should help the brand to achieve stability and continuous development.
Klíčová slova:
Marketingová strategie; marketingový mix; marketingový výzkum; produktový management; trh dekorativní kosmetiky; market of decorative cosmetics; market research; marketing mix; marketing strategy; product management
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39758