Název:
Marketingová komunikace fair trade
Překlad názvu:
Marketing communication of fair trade
Autoři:
Nídlová, Michaela ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Masner, Aleš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zaměřuje na způsob komunikace konceptu fair trade a fairtradových produktů. V teoretické části je popsáno základní pojetí marketingu, marketingová komunikace a marketingový výzkum. Praktická část popisuje fair trade jako takový a představeny budou jeho principy a cíle. Bude provedena analýza současných marketingových aktivit. Poté bude vyhodnocen dotazník zkoumající, v jaké míře mají čeští spotřebitelé v povědomí existenci fair trade, účinnost marketingové komunikace a jejich názory na zdokonalení. V závěru jsou shrnuty poznatky z marketingového výzkumu a návrhy na zlepšení.This thesis focuses on how fair trade and its brand are communicated on the market. The theoretical part describes the basic concepts of marketing, marketing communication and marketing research. The practical part describes the general meaning of fair trade and its main principles and goals. The following section is devoted to the analysis of recent marketing activities. The main research investigates the level of knowledge of fair trade among Czech consumers. The conclusion summarizes the results of the research and also contains suggestions for improving the consumer awareness.
Klíčová slova:
fair trade; Fairtrade; Marketingová komunikace; fair trade; Fairtrade; Marketing communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39298