Název: Vliv cause related marketingu na spotřebitele v ČR
Překlad názvu: The impact of Cause Related Marketing on the consumers in the Czech Republic
Autoři: Kovářová, Michaela ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Hošková, Libuše (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cause related marketing; cause-fit; kampaň; nezisková organizace; sociální problém; spotřebitel; campaign; cause related marketing; cause-fit; consumer; non-profit organisation; social problem

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48404

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201663


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet