Název: Řízení interního service desku ve středních a velkých společnostech
Překlad názvu: Manage of internal Service desk in medium and large companies
Autoři: Labant, Patrik ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Růžička, Bohuslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: COBIT; ICT služba; ITIL; Service desk; Service Operation; řízení ICT služeb; COBIT; ICT service; ICT service management; ITIL; Service desk; Service Operation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48528

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201697


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet