Název: Řízení kvality v hotelnictví a její vliv na spokojenost hosta
Překlad názvu: Quality management in the hotel industry and its impact on guest satisfaction
Autoři: Vyskočilová, Barbora ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: jakost; kvalita služeb; spokojenost zákazníka; řízení kvality; guest satisfaction; hotel industry; quality management; quality of service

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48459

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201958


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet