Název: Vliv ICT na marketing
Překlad názvu: The Impact of ICT on marketing
Autoři: Pyžjanov, Kirill ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ICT; Marketing; Postmodernismus; Postmoderní marketing; ICT; Marketing; Postmodern marketing; Postmodernism

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48718

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-202153


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet